Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.
Forsterket kraftbufferfjær. Designet av den blå fjæren har omtrent 15 % større belastning enn den hvite fjæren for en av de vurderte belastningskonstantene i fjærdesignet. Se de medfølgende dokumentene for justeringsprosedyrer før du kontakter oss for anbefalinger. Vi ble oppfordret til å produsere den blå fjæren av Mike Pannone fra CTT Solutions, som modifiserte en av Sprincos røde fjærer og anbefalte at de tilbød en fjær med belastningene til den blå fjæren for å imøtekomme de høye ytelseskravene til andre plattformmodeller. Selv om moderne internettforum-lore favoriserer bruken av den blå fjæren med en H2 eller ST-T2 buffer for 14,5 - 16” ML karabiner, er ingenting hugget i stein på grunn av det store spekteret av gassportverdier som har kommet i spill siden vi først trådte inn i arenaen.