Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.
Mer...
Forsterket kraft bufferfjær. Designbelastningene til den blå fjæren er omtrent 15% høyere enn den hvite fjæren for en av de betraktede lastkonstantene i fjærdesignet. Henvis til de medfølgende referansedokumentene for justeringsprosedyre før du ringer for anbefalinger. Vi ble oppmuntret til å produsere den blå fjæren av Mike Pannone fra CTT Solutions, som modifiserte en av Sprinco's røde fjærer og anbefalte at de skulle tilby en fjær med belastningene til den blå fjæren for å møte de høye ytelseskravene til andre spesimenplattformer. Mens nåtidens internettforumlores heller mot bruk av den blå fjæren med en H2 eller ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML karabiner, er ingenting hogget i stein på grunn av det store spekteret av gasportverdier i det fri som har kommet i spill siden vi først trådte inn på arenaen.
Mer...
5495993NOK
Produktnr.: 943000035 SPRINCO USA M4 CARBINE ENHANCED BUFFER SPRING Produsentnr.: 25007657780250073 Forsterket kraft bufferfjær. Designbelastningene til den blå fjæren er omtrent 15% høyere enn den hvite fjæren for en av de betraktede lastkonstantene i fjærdesignet. Henvis til de medfølgende referansedokumentene for justeringsprosedyre før du ringer for anbefalinger. Vi ble oppmuntret til å produsere den blå fjæren av Mike Pannone fra CTT Solutions, som modifiserte en av Sprinco's røde fjærer og anbefalte at de skulle tilby en fjær med belastningene til den blå fjæren for å møte de høye ytelseskravene til andre spesimenplattformer. Mens nåtidens internettforumlores heller mot bruk av den blå fjæren med en H2 eller ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML karabiner, er ingenting hogget i stein på grunn av det store spekteret av gasportverdier i det fri som har kommet i spill siden vi først trådte inn på arenaen.
549NOK46kr 549,00
*
Leveringstid ca. 14-21 dager. Mer enn 10 stk. på lager i USA
Produktnr.: 943000033 SPRINCO USA SPRING KIT-ENHANCED BUFFER XP 5-COIL BOLT EXTRACTOR SPRING Produsentnr.: 25008657780250080 Forsterket kraft bufferfjær. Designbelastningene til den blå fjæren er omtrent 15% høyere enn den hvite fjæren for en av de betraktede lastkonstantene i fjærdesignet. Henvis til de medfølgende referansedokumentene for justeringsprosedyre før du ringer for anbefalinger. Vi ble oppmuntret til å produsere den blå fjæren av Mike Pannone fra CTT Solutions, som modifiserte en av Sprinco's røde fjærer og anbefalte at de skulle tilby en fjær med belastningene til den blå fjæren for å møte de høye ytelseskravene til andre spesimenplattformer. Mens nåtidens internettforumlores heller mot bruk av den blå fjæren med en H2 eller ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML karabiner, er ingenting hogget i stein på grunn av det store spekteret av gasportverdier i det fri som har kommet i spill siden vi først trådte inn på arenaen.
599NOK7kr 599,00
*
Leveringstid ca. 14-21 dager. 7 stk. på lageret i USA
Produktnr.: 943000034 SPRINCO USA SPRING KIT- ENHANCED BUFFER & 4-COIL BOLT EXTRACTOR SPRING Produsentnr.: 25048657780250486 Forsterket kraft bufferfjær. Designbelastningene til den blå fjæren er omtrent 15% høyere enn den hvite fjæren for en av de betraktede lastkonstantene i fjærdesignet. Henvis til de medfølgende referansedokumentene for justeringsprosedyre før du ringer for anbefalinger. Vi ble oppmuntret til å produsere den blå fjæren av Mike Pannone fra CTT Solutions, som modifiserte en av Sprinco's røde fjærer og anbefalte at de skulle tilby en fjær med belastningene til den blå fjæren for å møte de høye ytelseskravene til andre spesimenplattformer. Mens nåtidens internettforumlores heller mot bruk av den blå fjæren med en H2 eller ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML karabiner, er ingenting hogget i stein på grunn av det store spekteret av gasportverdier i det fri som har kommet i spill siden vi først trådte inn på arenaen.
599NOK0kr 599,00
*
Restordre. Sendes når kommer til lager. Leveringstid ca 4-12 uker fra USA lager.
Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.
Mer...
Forsterket kraft bufferfjær. Designbelastningene til den blå fjæren er omtrent 15% høyere enn den hvite fjæren for en av de betraktede lastkonstantene i fjærdesignet. Henvis til de medfølgende referansedokumentene for justeringsprosedyre før du ringer for anbefalinger. Vi ble oppmuntret til å produsere den blå fjæren av Mike Pannone fra CTT Solutions, som modifiserte en av Sprinco's røde fjærer og anbefalte at de skulle tilby en fjær med belastningene til den blå fjæren for å møte de høye ytelseskravene til andre spesimenplattformer. Mens nåtidens internettforumlores heller mot bruk av den blå fjæren med en H2 eller ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML karabiner, er ingenting hogget i stein på grunn av det store spekteret av gasportverdier i det fri som har kommet i spill siden vi først trådte inn på arenaen.